ماشین گردباف رلتکس

بافندگی یک هنر دستی است که همه افراد توانایی آموختن آن را دارند – اما، صبر و دانش زیادی را می طلبد تا حتی ساده ترین الگوها را ایجاد کنید.

 

مثلا برای بافتن یک جفت جوراب شما باید یک الی دو روز وقت صرف کنید، حتی اگر یک بافنده حرفه ای باشید. اما برای بافتن یک جفت جوراب با ماشین گردباف (خانگی) زیر یک ساعت وقت صرف می شود.

اما حالا ما می خواهیم در مورد ماشین های گردباف صنعتی که در کارخانه های بافندگی مورد استفاده قرار می گیرد توضیح دهیم. احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که این دستگاه ها چه ویژگیهایی دارند که می توانند اینقدر با سرعت و دقت کامل بافتن را انجام دهند و در سالیان دراز کار کنند و آسیبی نببیند. در ادامه به شما خواهیم گفت.

این خطوط، خطوط محکم بسته و یک سوزن پهن دارند و شامل بافنده، سجاف و میله سربی می‌شوند. این مکانیزم با یک سیستم تنظیم مرکزی برای تطبیق با سطوح مختلف چگالی پارچه طراحی شده‌است و به راحتی، به عنوان استاندارد با اندازه‌های مختلف سیلندر مجهز شده‌است که به آسانی تغییر می‌کنند و قادر به برآورده کردن الزامات بی‌پایان بازار بافندگی هستند.

شرکت رلتکس  به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های ماشین گردباف در دنیا مشغول به تولید این دستگاه های فوق العاده است. نساجی مهنام افتخار دارد به عنوان نمایندگی انحصاری این شرکت ماشین گردباف رلتکس را وارد کشور می نمایند و علاوه بر فروش آن به عرضه خدمات پس از فروش آن نیز می پردازد.

از این رو اصلا نباید نگران این باشید که در صورت معیوب شدن دستگاه بعد از چند سال مشکلی در روند تولید شما پیش خواهد آمد. تیم خدمات نساجی مهنام با افتخار خدمات پس از فروش ماشین گردباف رلتکس را عرضه خواهد کرد.

ماشین گردباف دورو

تمام چارچوب های دستگاه ساخته شده از چدن آنیل دار قوی، از پیری طبیعی طولانی مدت عبور می کنند تا از پایداری و دوام دستگاه اطمینان حاصل شود. اکثر قطعات یدکی و لوازم جانبی توسط سیستم های CAD طراحی شده و توسط CNC برای بهبود دقت تجهیزات تولید شده است. برای روانکاری سیلندر و سوزن ها به ترتیب از سمپاش روغن الکترونیکی یا روان کننده روغن استفاده می کند و از سوزن شدن به راحتی آسیب نمی بیند.

ماشین گردباف سری جاکارد رایانه ای

الگوهای جاکارد متغیر می توانند در دستگاه وارد شوند و به راحتی اصلاح شوند تا از روند فعلی مد همگام شوند. اجزای سیستم درایو با استفاده از مواد با کیفیت برتر ساخته می شوند. چرخ دنده ها و سایر اجزای اصلی در تایوان ساخته می شوند یا از مارک های ژاپنی یا آلمانی وارد می شوند. همه این موارد پارچه ای باکیفیت را در نتیجه عملکرد پایدار به شما ارائه می دهد.

انواع ماشین گردباف

ماشین های گردباف پارچه ای به شکل لوله تولید می کنند. بسته به نوع کاربرد، در اندازه ها یا قطرهای مختلف وجود دارند. سوزن و سینک در این ماشین ها به صورت دایره ای چیده شده اند. بسته به تعداد مجموعه سوزن ها ، دستگاه ها را می توان به دو نوع مختلف تقسیم کرد:

  • مجموعه تک: ساده؛
  • دو مجموعه: دنده ، اتصال ، پارچه فضا.

هر دو دستگاه تک مجموعه ای و دوتایی نیز به عنوان ماشین های ژاکارد وجود دارند که برای طراحی های خاص مورد نیاز هستند. در این ماشین ها حرکت هر سوزن از هر بادام قابل کنترل است. محصولات متداول که با پارچه کشباف دایره ای تولید می شوند ، تی شرت هستند. برای تولید ، تقریباً از هر ماده ای می توان استفاده کرد. فرم از رشته تا نخ فیبر اصلی متفاوت است. برای اهداف خاص نیز از مونوفیلم ها و سیم استفاده می شود.

دستگاه هایی که فقط یک مجموعه از سوزن ها را دارند فقط قادر به ساخت سازه های بافتنی ساده هستند (شکل 7.22). در این سازه ها ، یک طرف پارچه حلقه های راست و سمت دیگر حلقه های دنده جانبی را نشان می دهد. تصویر زیر ساختار حلقه یک پارچه کشباف ساده را نشان می دهد.

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست