پوشاک سیملس چیست ؟

لباس سیملس ، لباسی بدون دوخت است . این روش جدیدی برای تولید پوشاک است و فواید زیادی دارد . از نمونه های آن میتوان به لباس های ورزشی ، لباس های زیر زنانه و مردانه ، لباس های لایه یک ، لباس های خنک شونده و گن های تخصصی اشاره نمود .

چرا لباس های بدون درز ( سیملس ) را انتخاب کنید ؟

لباس بدون درز باعث ایجاد اصطکاک و تغییر شکل پوست شما نمی شود ، زیرا هیچگونه درز ناراحت کننده ای برای تحریک و آزار پوست شما وجود ندارد ، در عوض بافت پارچه همراه با بدن شما حرکت می کند .

دوام بالا و ساختار ضد باکتری یکی از خاصیت های این پارچه است

پوشاک سیملس با دوام بالا

این واقعیت که در لباس های سیملس هیچ دوختی وجود ندارد به معنی ماندگاری بسیار بالا می باشد که این یک انتخاب عالی برای مصارف روزانه و همچنین ورزشی است زیرا لباس در طول روز مورد کشش بسیار زیادی قرار می گیرد.

برای مثال لباس های ورزشی در طول رزو باید فشار و اصطکاک بسیار بالای را تحمل کنند و این کشش و تحمل فشار در حرکات سنگین ورزشی فقط و فقط ویژه بافت لباس های سیملس می باشد .

انعطاف پذیری بسیار بالا

لباس هایی که با بدن شما حرکت می کنند برای راحتی در طول روز بسیار مهم هستند . هیچ کس نمی خواهد لباس های ناسازگار یا محدود کننده ای داشته باشد که او را از کارهای روزانه عقب بیندازد .

لباس های سیملس ( بدون درز ) مانند پوست دوم شما هستند ، بنابراین هم انعطاف پذیری و هم لطافت خاصی را به شما می دهد .

وزن بسیار کم

لباس هایی سیملس وزن کمی دارند ، که هم برای مصرف روزانه هم برای ورزش بسیار ایده آل هستند. در هنگام فعالیت لباس را احساس نمی کنید.

خنک شوندگی بسیار بالا

نه تنها پوشاک بدون درز وزن کمی دارند بلکه جذب تعریق بالا و خنک شوندگی زیاذی دارند که باعث راحتی شما می شود این امر به این دلیل است که لباس با بدن شما برای خنک شدن شما کار می کند و رطوبت را از قسمت پوست به قسمت بیرونی می آورد.

 

پوشاک تخصصی سیملس

پوشاک سیملس توانسته برای اولین بار در ایران ، پوشاک خنک شونده ( کولمکس ) و ضد تشعشع برای گن های بارداری و دیگر نیاز های تخصصی بازار پزشکی و نظامی ایران تولید کند .

برخی از ویژگی های پوشاک کول مکس ( Coolmax )

  • با آب و هوا و رطوبت های مختلف تطبیق پیدا می­‌کند
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی است
  • سریع خشک می­‌شود
  • جذب رطوبت در شرایط مختلف جوی
  • تنظیم دمای بدن و سازگاری با پوست انسان
  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال
  • جنس کشباف ( Free Size ) و طول عمر بالا در شرایط سخت

ام تی سی پس از گذشت سال ها این تکنیک پیشرفته تولید پوشاک را در ایران معرفی ساخته است و هم اکنون همگام تولید کننده بزرگ پوشاک بدون دوخت و برش ( سیملس ) در دنیا به کار خود ادامه می دهد .

پوشاک ام تی سی  ( سیملس ) هم اکنون در استان تهران واحد تولید خود را راه اندازی کرده است  و براساس سفارشات برند های مختلف در ایران و خارج از کشور مشغول به کار است و آماده کمک رسانی و ارتقاء تکنولوژی سیملس در ایران میباشد .

ام تی سی به عنوان بنیان گذار محصولات سیملسی در ایران آماده قبول سفارشات انواع پوشاک سیملس در زمینه های ( ورزشی ، پزشکی ، لباس زیر ، لباس های لایه یک ، لباس های آنتی باکتریال ، لباس های خنک شونده ( کولمکس ) و غیر … )  از برند های معتبر در ایران میباشد .

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست