ماشین سیملس چیست؟

تکنولوژی لباس های سیملس (بدون درز) ، پیشرفته ترین تکنولوژی بافندگی است.

گرچه در ماشین های گردباف ، بافت انجام می شود ، پارچه ای لوله ای (بدون درز) که در ماشین های بافندگی بدون درز بافته می شود می تواند ترکیبی از الگو های مختلف باشد. برای مثال ، بافت توری ، بافت سوراخ دار ، بافت ژاکارد و همه ی اینها با یک یا چند رنگ قابل اجرا می باشد.

بافت این نوع پارچه ها در سایر دستگاههای بافندگی موجود دیگر امکان پذیر نیست.

تکنولوژی ماشین های سیملس (بدون درز) در ابتدا برای تولید لباس های خانگی مورد استفاده قرار گرفت. حداقل تعداد درز، عدم وجود باند های الاستیکی ، برچسب ها باعث می شود لباس های خانگی بافته شده در ماشین های سیملس (بدون درز) از راحتی بسیار بالایی برخوردار باشد.

با توجه به امکانات نامحدود الگویی (طرح) ، در حال حاضر از تکنولوژی سیملس ( بدون درز) برای تولید لباس های بیرونی بسیار منحصر به فرد استفاده می شود. پوشاک بافته شده توسط ماشین های سیملس (بدون درز) هم اکنون می تواند منحصر به فرد استفاده شخص باشد ، به دلیل امکان الگویی بسیار ویژه تکنولوژی سیملس (بدون درز).

تکنولوژی سیملس (بدون درز) برای بافتن لباس های ورزشی فشرده شده ضروری است. هیچ جایگزین مشابه دیگری برای تهیه پوشاک فشرده شده برای لباس های ورزشی غیر ازتکنولوژی سیملس (بدون درز) موجود نیست. پوشاک فشرده شده روی بدن محکم نگه داشته شده و عدم وجود مالش درز بر روی بدن ، بسیار ضروری است تا این پوشاک راحتی بهتری داشته باشند. همچنین این پوشاک باید در قسمتهای خاصی از خود دارای منافذ باشند تا هوا از آن عبور کند یا تبخیر شود. این پوشاک همچنین به برخی از ، آرم ها کش ها (کشی که خود دستگاه می بافد) و غیره نیز احتیاج دارد. این نوع پوشاک فقط در دستگاههای سیملس (بدون درز) قابل تهیه است.

برای ورزش هایی از قبیل دویدن ، دوچرخه سواری و کوهنوردی که ورزش هایی دارای تحرک هستند ، لباس ورزشی سیملس (بدون درز) با ارائه الگوهای مختلف که به عنوان مناطق تقویت شده ( قسمت های از قبیل پشت زانو، گودی کمر و قسمت هایی دیگر بافت های خواص قرار می گیرد) عمل می کنند ، محافظت می کند.

امکان تغییر در فشرده سازی (بافت های مختلف) مورد نیاز این پوشاک باعث افزایش کاربردهای آن شده است. این تکنولوژی برای لباسهای محافظتی ، پوشاک مراقبت از مادر(گن های بارداری) و غیره استفاده می شود.

با توجه به تعداد تولید پوشاک روی این ماشین ها ، توجه بسیاری از تولید کنندگان الیاف و نخ ، طراحان مد ، تولید کنندگان ماشین آلات دوخت ، مؤسسات مد و سایر بخش های دیگر این صنعت را کسب کرده است. الیاف و نخ ها اکنون به طور خاص تولید می شوند تا در ماشین های سیملس مورد استفاده قرار گیرند. طراحان مد توانسته اند اجازه دهند تصوراتشان بسیار فراتر از تفکر قبلی خود برود و به دلیل تکنولوژی تحول یافته ماشین های سیملس ، توانسته اند لباس های مختلفی را طراحی کنند. ماشین های سیملس (بدون درز) توانسته به خودی خود یک صنعت جداگانه بسازد و اکنون در حال فراگیر شدن است.

تکنولوژی پوشاک سیملس ( بدون درز) ، پیشرفت در صنعت پوشاک است ، که برش و دوخت پارچه را از بین می برد. درنهایت می توان هزینه تولید را در مقایسه با سیستم تولید پوشاک های موجود و همچنین زمان تولید 40 درصد کاهش داد. علاوه بر این ، پوشاک بدون درز به دلیل عدم درز در ساختار آن ، راحتی بسیار بالایی دارند ، حتی اگر آستین و یقه  این لباس از طریق خیاطی به آن دوخته شود.

  

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید
فهرست